Onze overtuiging


Wat wij, als professionals, organisaties en merken aan jongeren vertellen en meegeven, heeft invloed op hoe zij hun toekomst zien. Op wat ze daarin belangrijk vinden, op wat ze willen bereiken en hoe ze dat proberen waar te maken.

Wij willen jongeren niet alleen begrijpen en beïnvloeden, maar onze klanten ook inspireren en helpen om een positieve impact te realiseren op het leven van jongeren.

SERIOUS ABOUT YOUNG PEOPLE


We spreken dagelijks met jongeren, en volgen al 20 jaar wat hen bezighoudt, boeit en beweegt. Zo brengen we trends en jongerencultuur in kaart en ontwikkelen we strategieën en concepten. Met als doel een verandering te creëren waarmee merken en organisaties jongeren werkelijk helpen om betere keuzes te maken. Of om hun leven simpelweg leuker te maken.

Aanpak.


In onze aanpak staat de wereld van jongeren centraal. Wij werken graag samen met organisaties en merken die hun houding ten opzichte van jongeren onder de loep durven nemen en openstaan voor werkelijke verandering. Voor deze opdrachtgevers bundelen we onze verschillende expertises: research, strategie en creatie, en inspiratiesessies en workshops.

Fase 1

Mapping

We maken inzichtelijk welke rol je nu speelt in het leven van jongeren. We onderzoeken hoe ze naar jou en je concurrenten kijken, delen onze inzichten over de doelgroep en stellen ambities en voorwaarden vast.

Fase 2

Matching

We bepalen wat je ideale positie is; hoe je wílt dat jongeren je zien. Wat je mogelijkheden en kansen daarbij zijn. We formuleren een strategie die relevant en geloofwaardig is voor de doelgroep én haalbaar is voor je organisatie.

Fase 3

Connecting

Ten slotte gaan we aan de slag om de doelstellingen te bereiken; hoe je daadwerkelijk de verbinding met jongeren tot stand brengt. Of dat nou met een interne verandering, een nieuwe positionering, product of campagne is.