Walisnaps

Campagne voor Walibi

VRAAG

Walibi Holland bouwt de nieuwe thrill ride ‘Lost Gravity’. De uitdaging is om deze nieuwe ride tijdens de bouw (als het park 5 maanden dicht is) al bij de doelgroep onder de aandacht te brengen.

INZICHT

Snapchat is een populair netwerk onder de doelgroep en heeft door zijn laagdrempelige en ‘snappy’ karakter een hoge entertainmentwaarde. Dat past goed bij het merk Walibi. Daarbij leent het medium zich uitstekend voor exclusieve content.

AANPAK

We ontwikkelden WALISNAPS: het Snapchat kanaal van Walibi waar volgers als eerste exclusieve sneak peeks van de nieuwe ride kunnen bekijken. Daarnaast krijgen de volgers ook regelmatig exclusieve nieuwtjes en onthullingen over de nieuwste thrill ride. Naast het kanaal lanceerden we een speciale soundtrack en bijbehorende videoclip van Mr. Polska en Boaz van de Beatz.

Casefilm


Benieuwd naar wat Youngworks voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact met ons op.