Onze Albert Heijn

Campagne voor het werkgeversmerk van AH

VRAAG

Albert Heijn is een van de grootste werkgevers onder jongeren. Een tijd lang hadden ze door het grote verloop last van het imago van ‘wegwerpwerkgever’. De vraag was dus: hoe wordt je als grootste werkgever van jongeren ook de populairste?

INZICHT

Een minder bekend maar zeker niet minder belangrijk motief voor een bijbaan is dat jongeren respect en waardering willen ervaren op hun werkplek. Albert Heijn biedt dit, maar dat bleef onderbelicht.

AANPAK

We kozen een strategie en communicatie-aanpak waarbij we met verhalen van medewerkers stap voor stap bouwen aan een betere reputatie als werkgever. Dit deden we met het thema ‘Onze Albert Heijn’. Het thema zorgt voor een clubgevoel wat door elk filiaal zelf kan worden ingevuld met onder andere een eigen Facebook-pagina, clubacties en wervingsmaterialen.

Communicatiemiddelen


Weten wat wij voor jouw werkgeversmerk kunnen betekenen?

Neem contact met ons op
om de mogelijkheden te bespreken.