Stage workshop ontwikkeling

Update

Youngworks in de prijzen voor Walibi Holland

Walisnaps campagne voor introductie nieuwe attractie wint bronzen Esprix

Esprix brengt de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes voor het voetlicht. De afgelopen jaren is de Esprixjury uitgegroeid tot de meest prestigieuze marketingcommunicatie jury waarin creatieven en marketeers samen het beste werk kiezen. In de categorie ‘Product Launch’ heeft Youngworks een Esprix gewonnen voor haar campagne op snapchat voor Walibi. Uit het juryrapport: ” …de campagne introduceert de nieuwe attractie ‘Lost Gravity’. Een slimme, creatieve ¬†activatie met een uitstekende contentstrategie. De aanpak met geleidelijke onthullingen via snapchat sluit goed aan bij de leefwereld van jonge doelgroep. Dat Youngworks eind 2015 al voor snapchat koos, getuigt van visie en durf. Met een laag budget is veel effect gegenereerd.”

Lisanne de Ronden en Bart de Ridder namen de prestigieuze prijs in ontvangst tijdens het gala in de Hollandsche Manege in Amsterdam.

Delen via social of mail.
Close

BLIJF OP DE HOOGTE

Ontvang net als meer dan 6.000 anderen maandelijks jongerentrends, inspiratie en nieuw werk in je mailbox.