Van Twaalf Tot Achttien: Arco over de positionering en communicatie van het Haarlemmermeer Lyceum

Veel scholen zijn succesvol met het vernieuwen van hun onderwijs maar slagen er niet in om dit ook goed te communiceren aan de buitenwereld. Hoe communiceer je de vernieuwing op een manier die ook goed aansluit bij de identiteit van je school?

Schermafbeelding 2015-04-01 om 15.27.08

De structurele groei van het Haarlemmermeer Lyceum in de afgelopen jaren bracht teweeg dat de identiteit en het imago uit elkaar gingen lopen. We werden gevraagd om mee te denken over een nieuwe onderscheidende positionering en communicatieIn december verscheen er een artikel over in het onderwijsvakblad ‘Van 12 tot 18′, geschreven door collega Arco Bregman. Download het artikel hier.

Delen via social of mail.
Close

BLIJF OP DE HOOGTE

Ontvang net als meer dan 6.000 anderen maandelijks jongerentrends, inspiratie en nieuw werk in je mailbox.