Groeiende gelijkenissen onder apps

Update

Ben jij onze nieuwe researcher trends?

Duik jij in de krochten van jongerencultuur? Wil jij de verbinding leggen tussen de mening van Yassin uit IJsselstein en Thomas uit Alkmaar, en kun je op basis van onderzoek een scherp inzicht formuleren? Ben je bovendien geïnteresseerd in algemene trends? Dan ben jij wellicht onze nieuwe Researcher trends.

Bij ons zit je dicht op de jongerendoelgroep. Je doet volop onderzoek onder jongeren en werkt nauw samen met creatie, strategie en onze opdrachtgevers. Als Researcher trends geef je je inzichten en advies niet af in een rapportje, maar discussieer je over de betekenis en gevolgen voor nieuwe producten, diensten en beleid in ons team en met klanten.

Voor Youngworks is het cruciaal om de laatste ontwikkelingen in jongerencultuur te kunnen duiden op basis van actuele kennis van jongeren. We zijn op zoek naar een analytisch sterke Researcher, die ernaar uitkijkt om nieuwe inzichten en verhalen te delen met collega’s en klanten en via ons blog. Dat betekent dat je nieuwsgierig blijft en een mening hebt over wat je vindt.

Als researcher trends is je rol tweeledig:

  • Je brengt nieuwe ontwikkelingen en trends in kaart die aanknopingspunten bieden voor een nieuwe positionering, nieuw product, creatief concept of trendverhalen. Hierbij sta je in contact met jongeren, onder meer via de jongeren in ons trendteam. Je deelt deze trends en verhalen via verschillende kanalen.
  • Je werkt op onze klanten als onderdeel van een multidisciplinair team. Daarbij zorg jij voor de scherpe inzichten en inspireer je opdrachtgevers door trends en inzichten relevant te maken en door te toetsen of we op het juiste spoor zitten met oplossingen en ideeën.

Over jou:

  • je hebt minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van research en trends;
  • je hebt een afgeronde, universitaire master;
  • je bent analytisch sterk: kunt goed de rode draad ontdekken, inzichten koppelen aan bestaande kennis / kaders en deze scherp verwoorden;
  • je hebt een aantoonbare motivatie om jongerencultuur en nieuwe trends te doorgronden;
  • je deelt graag verhalen met de buitenwereld om anderen te inspireren;
  • je hebt een drive om inzichten toe te passen en relevant te maken voor organisaties;
  • je weet hoe je collega’s kunt inspireren en bent een teamplayer.

Over Youngworks
Youngworks brengt jong denken in organisaties en merken. Jong is namelijk meer dan een doelgroep. Jong is een mind-set. Een manier van denken waar de wereld van nu om vraagt. Een wereld die steeds sneller verandert en waarin meer dan ooit behoefte is aan flexibiliteit, creativiteit en nieuwe ideeën. Jongeren zijn de motor van deze beweging. We laten organisaties en merken met jonge ogen naar de wereld kijken. We helpen ze jongeren te begrijpen, van ze te leren en meer voor hen te betekenen. We tonen nieuwe mogelijkheden en realiseren ideeën. Zo creëren we groei van betekenis voor onze klanten.

Onze waarden:

  • we maken ons werk beter door de samenwerking met collega’s en klanten;
  • we willen met ons werk een positieve impact hebben op het leven van jongeren;
  • we zijn veeleisend over kwaliteit, staan open voor feedback en mijden routines;
  • we geloven in direct contact met de doelgroep: daarom kiezen we vaak voor kwalitatieve onderzoeksmethodieken.

Wij werken in kleine teams, samengesteld uit researchers, adviseurs en creatieven. Dat doen we in actieve werkvormen met onze klanten – waaronder Walibi Holland, Avans Hogeschool, NS, Disney, WNF, universiteit Maastricht – én in co-creatie met jongeren.

Interesse?
Stuur je motivatie en cv naar werk@youngworks.nl t.a.v. Helen van der Kuip. Je kunt reageren tot 6 februari 2017.

Delen via social of mail.
Close

BLIJF OP DE HOOGTE

Ontvang net als meer dan 6.000 anderen maandelijks jongerentrends, inspiratie en nieuw werk in je mailbox.