PROJECTMANAGER

Update

Ben jij onze nieuwe campagne manager?

Begeef jij je graag op het snijvlak van media, creatie & technologie? Had jij als een van de eersten Snapchat op je telefoon en heb je blogs als TechCrunch, TheNextWeb en Adweek in je favorieten? Ben je geïnteresseerd in mediagedrag van jongeren? En kan jij media-insights vertalen naar adviezen voor klanten of concepten? Dan ben jij wellicht onze nieuwe campagne manager.

Als campagne manager bemoei je je graag met creatie en concepten en ben je verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en het optimaliseren en monitoren van de campagnes.

Bij ons zit je dicht op de jongerendoelgroep en op creatie, research en onze opdrachtgevers. Jouw kracht is dat je mediagedrag van jongeren goed begrijpt en op de hoogte bent van de laatste digital/social trends. Daarmee kun je creatie inspireren én de juiste mediastrategieën formuleren. Je geeft je advies niet af in een rapportje, maar discussieert over de inzet, betekenis en resultaten in ons team en met klanten.

Over de functie Campagne Manager:

  • je bent betrokken bij de ontwikkeling van digitale/social concepten;
  • je bent verantwoordelijk voor de mediastrategie en planning;
  • je monitort, analyseert en optimaliseert campagnes;
  • je schrijft strategieën voor sociale kanalen (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Snapchat);
  • je bent continu op de hoogte van de laatste trends op het gebied van digital/social media en deelt deze kennis met collega’s en opdrachtgevers.

Over jou:

  • je hebt +/- 2 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • je weet alles op het gebied van digital/social;
  • je hebt kennis van WordPress CMS, Google Analytics en Facebook Insights;
  • je weet hoe je collega’s kunt inspireren en bent een teamplayer.

Over Youngworks

Youngworks brengt jong denken in organisaties en merken. Jong is namelijk meer dan een doelgroep. Jong is een mind-set. Een manier van denken waar de wereld van nu om vraagt. Een wereld die steeds sneller verandert en waarin meer dan ooit behoefte is aan flexibiliteit, creativiteit en nieuwe ideeën. Jongeren zijn de motor van deze beweging. We laten organisaties en merken met jonge ogen naar de wereld kijken. We helpen ze jongeren te begrijpen, van ze te leren en meer voor hen te betekenen. We tonen nieuwe mogelijkheden en realiseren ideeën. Zo creëren we groei van betekenis voor onze klanten.

Onze waarden:

  • we maken ons werk beter door de samenwerking met collega’s en klanten;
  • we willen met ons werk een positieve impact hebben op het leven van jongeren;
  • we zijn veeleisend over kwaliteit, staan open voor feedback en mijden routines;
  • we geloven in direct contact met de doelgroep: daarom kiezen we vaak voor kwalitatieve onderzoeksmethodieken.

Wij werken in kleine teams, samengesteld uit researchers, adviseurs en creatieven. Dat doen we in actieve werkvormen met onze klanten – waaronder Walibi Holland, Avans Hogeschool, NS, Disney, WNF, universiteit Maastricht – én in co-creatie met jongeren.

Interesse of meer info?

AMACOM Recruitment doet de werving en selectie voor Youngworks. Dus wil je meer informatie of heb je interesse? Mail je gegevens dan ASAP naar marjoleine@amacom.nl

Delen via social of mail.
Close

BLIJF OP DE HOOGTE

Ontvang net als meer dan 6.000 anderen maandelijks jongerentrends, inspiratie en nieuw werk in je mailbox.