All-inclusive zomerbaan bij ‘Onze Albert Heijn’

Albert Heijn is de grootste werkgever van Nederland en heeft jaarlijks in de zomermaanden een wervingsbehoefte van vijfduizend zomerkrachten. Omdat er in de schoolvakantie veel concurrentie is van andere werkgevers, versterkte YoungWorks de ‘Onze Albert Heijn’ campagne met een campagne speciaal gericht op zomerkrachten. De campagne loopt tot en met half juni.

In de langlopende campagne ‘Onze Albert Heijn’ staat het clubgevoel en de lokale winkel centraal. Omdat de werksfeer – naast een financiële vergoeding – voor jongeren erg belangrijk is, bedachten wij de ‘All-inclusive zomerbaan’. Een zomerbaan om nooit te vergeten!

De campagne bereikt de doelgroep via verschillende print- en online- uitingen. Zo ontwikkelden we een poster en een flyer voor in de winkels. Voor in de kantine is er een ‘Groeten uit Onze Albert Heijn’ –ansichtkaart, waarmee de werknemers hun vrienden kunnen uitnodigen voor een all-inclusive zomerbaan bij Onze Albert Heijn.

Om het clubgevoel van ‘Onze Albert Heijn’ online te versterken, is het ook mogelijk om je vrienden uit te nodigen via de digitale ansichtkaart op de Werken bij Onze Albert Heijn’ Facebookpagina. Ook plaatste Albert Heijn banners op Hyves, ah.nl en ah.nl/werk en werd er een advertentie geplaatst in de Allerhande.

Delen via social of mail.
Close

BLIJF OP DE HOOGTE

Ontvang net als 5.700 anderen maandelijks jongerentrends, inspiratie en nieuw werk in je mailbox.